16 Temmuz 2013 Salı

TANIŞMA ÇEKİLİŞİ

Herkese Merhaba.
Uzun zamandır takipçisi olduğum blogger ve vlogger'lar beni hep özendirdi Blogger olmak konusunda
Acabamı dedim durdum
Açabilirmiyim açsam düzenli yazı yazabilirmiyim
Sonunda bir cesaret açmış bulundum
Hadi hayırlısı. :)



Sizlere bir çekiliş ile merhaba demek istedim
Birsürü hediye seçtim bir çoğundan vazgeçtim indirimlerden yararlanıp alışverişler yaptım falan nihayet karar kıldım hangi hediyeleri çekilişe koyacağım konusunda.

Umarım hepinizin işine yarıyacak beğendiğiniz ürünler olur.







Hediyelerim neler

Duru Shine duş jeli
Benri makyaj temizleme pamuğu
Watsons el kremi
Yves Rocher Çift fazlı göz makyaj temizleyicisi
Loreal pure zone yüz temizleme jeli
Vaseline el ve vücut losyonu
Vaseline nemlendirici dudak balm 
Rimmel Apocalips lipstik
Cetua burun bantları
Essence E love Extrem rimel
Mac Fix 20 ml 
Diadermine BB krem ( açık ton)
SHE deo.
Foot scrub Ayak peeling
Golden rose 2 adet oje
The Balm Balmjovi palette
The balm Eyeliner
Ecotools Fondoten fırçası
Nevacare Saç spreyli
Dermokil Tonik
Avon care vucüt losyonu
Snail maske
Golden rose makyaj çantası



Birde bu hediyelerin yanında aşağıda gördüğünüz numune boy ürünleri göndereceğim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder